Handels- og leveringsbetingelser

Her finder du handels betingelserne for køb hos no1living.dk. Alle betingelser er samlet på denne side, så du nemt kan få et overblik over dine lovmæssige rettigheder samt de særlige betingelser vi tilbyder dig som kunde.

- FRAGT & LEVERING
- BESTILLING
- RETURRET
- REKLAMATIONSRET
- PERSONDATAPOLITIK
- DINE PERSONLIGE OPLYSNINGER
- SPØRGSMÅL HVIS DU ER I TVIVL

FRAGT & LEVERING (FRI FRAGT VED KØB OVER DKK 499,- TIL DANMARK)
no.1 living leverer alle ordre inden for 2-5 hverdage så længe at de(n) bestilte varer er på lager. Skulle varen mod forventning ikke være på lager, modtager du besked med det samme.
Hos no.1 living betaler du ikke nogle gebyrer til ekspedition eller betalings gebyrer. 
 
Vi har sammensat nogle fragtmuligheder, som er hurtige, billige og fleksible. Du har mulighed for at vælge den fragtmetode, der passer dig bedst. Du kan vælge mellem følgende. 
 
1. Levering på arbejdspladsen.
Få pakken leveret direkte til din arbejdsplads.
Porto- og ekspeditionsgebyr: 
Kun 47,- kr.
 
2. GLS Pakkeshop.
Vælg en Pakkeshop i nærheden af dit hjem eller dit arbejde. Pakken kan hentes i hele åbningstiden, gælder også hvis de har åbent om aftenen og i weekenden.
Du får besked når pakken kan afhentes via sms/mail.
Vælg mellem 1100 pakkeshops i Danmark.
Porto- og ekspeditionsgebyr:
Kun 47,- kr.
 
3. Levering med GLS til privat-adresse.
Få pakken leveret direkte på din privat-adresse. Sørg altid for, at der er en person til at tage imod pakken, da GLS ikke må stille pakken ved din dør, i opgang, garage m.m..
Porto- og ekspeditionsgebyr:
Pris kr. 72,-
 
4. Afhentning i butikken (gratis uanset beløb)
Du kan også vælge at afhente din ordre I vores forretning I Ejstrupholm. Vælger du denne metode er det gratis, og vi sender en mail når pakken er klar til afhentning. 
 
Åbningstider:
Mandag:10.00 – 17.00
Tirsdag:10.00 – 17.00
Onsdag:10.00 – 17.00
Torsdag:10.00 – 17.00
Fredag:10.00 – 17.00
Lørdag: Lukket.

Adresse: 
Jernbanegade 6
7361 Ejstrupholm
Hvis din ordre indeholder bestillingsvarer, vil ordren dog først blive afsendt, når vi kan foretage en samlet levering. I sådanne tilfælde vil du modtage en e-mail om leverings tidspunktet.

BESTILLING
På no1living.dk kan du bestille alle varer som vises på vores hjemmeside. Måtte du have spørgsmål eller forespørgsler til nogle varer som vi ikke viser på vores hjemmeside, så er du altid velkommen til at kontakte os på tlf.: 75772055 (tast 2) eller på info@no1living.dk.

Har du forespørgsler til varer, som ikke er på siden, er du velkommen til at kontakte os per mail info@no1living.dk og vi vil besvare din henvendelse så hurtigt som muligt.
 
Sortimentet i vores webshop indeholder ikke alle varer, der findes i vores fysiske butik.
Sortimentet i vores fysiske butik indeholder ikke alle varer, der findes i vores webshop 
 
Alle priser er inkl. 25% moms og er i danske kroner. Der tages forbehold for tastefejl samt udsolgte varer. Priserne er kun gældende inden for Danmarks grænser, ekskl. Færøerne og Grønland. 
 
BETALING
Hos no1living.dk har du mulighed for at betale med følgende betalingskort:
- Dankort 
- Visa Dankort
- MasterCard
- Visa Electron
- Maestro
- Efter aftale (kun erhverv) 
Der tages IKKE gebyr ved betaling på no.1 living.
 
Betales der med betalingskort er du sikret mod misbrug. 
Data, du sender i forbindelse med køb, betalt med betalingskort, er krypterede (SSL), og det er således kun PBS, der kan læse dem. no.1 living eller andre har ingen mulighed for at læse dataene. Du har ingen risiko i tilfælde af, at dit kort bliver misbrugt i en internet-butik, der benytter SSL (Secure Socket Layer) i sit betalingssystem. 
Beløbet for varerne trækkes først, når varerne afsendes fra no.1 living. no.1 living kan aldrig trække et større beløb, end det du har godkendt ved købet.
Betalingsmåde 'EFTER AFTALE' kan kun benyttes af virksomheder og offentlige institutioner, og kun såfremt De i forvejen har opnået en betalings aftale med no.1 living. Ønsker De en sådan aftale kan det for private virksomheder og offentlige virksomheder kontakt os da, pr. Telefon  75 77 20 55 (tast 2). 

RETURRET (30 DAGES FULD RETURRET)
Skulle de fremsendte varer ikke leve op til dine forventninger, kan du kontakte kundeservice på info@no1living.dk. Beskriv venligst hvorfor varen returneres og oplys ordrenummer. Varen skal dog returneres I væsentligt samme stand og I original emballage. Er det returnerede blevet medført en forringelse af salgsværdien, krediteres et tilsvarende mindre beløb svarende til forringelsen. Alle varer som ønskes returneret, skal sendes retur senest 30 dage efter modtagelsen. 
Ved returnering skal der vedlægges kopi af faktura/ordrebekræftelse. Pengene tilbageføres på det betalingskort der er benyttet ved køb. Du kan også fortryde ved at nægte at modtage varen.
Returnering som følge af fortrydelse sker på købers egen regning. Alle returvarer skal sendes til nedenstående adresse:
 
no.1 living
Jernbanegade 6
7361 Ejstrupholm
Mrk. Returvarer
 
Bemærk venligst at vi ikke modtager returpakker som sendes pr. Efterkrav og lignende.
no.1 living returnerer beløbet inden 30 dage i overensstemmelse med forbrugeraftalelovens § 12c.

REKLAMATIONSRET
Der ydes altid 24 måneders reklamationsret, på produkter købt hos no.1 living. De 24 måneder gælder fra den dag du har modtaget varen. Måtte der modforventning være nogle problemer med de(n) modtaget varer betyder det, at du enten kan få varen ombyttet, repareret, få pengene tilbage eller afslag i prisen afhængigt af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. Skulle der blive brug for at reklamere så skal dette gøres inden rimelig tid efter at du har opdaget fejl eller mangler ved varen. Hvis der reklameres inden to måneder, vil reklamationen altid være rettidig. 
 
Vi refunderer rimelige fragtomkostninger, som du som kunde måtte have i forbindelse med returnering af varen, når reklamationen er berettiget. 
 
For at vi kan vurdere din reklamation, skal vi bede om følgende:
1. Send os en kort beskrivelse af, hvordan skaden eller defekten er opstået.
2. For at dokumentere defekten skal du sammen med beskrivelsen sende 2 til 3 billeder. Defekten skal fremgå tydeligt på minimum ét af billederne. Derudover skal du sikre, at dine fotografier viser hele produktet, én gang foran
3. Send venligst dine billeder i en e-mail til info@no1living.dk. Vær opmærksom på, at størrelsen på din e-mail inklusiv billeder ikke kan overskride 10 MB. Du må også gerne sende dine billeder i flere e-mails.
4. Efter vi har modtaget dine billeder, behandler vi hurtigst muligt din reklamation. Inden for få dage vil du modtage en tilbagemelding fra os om din sag
5. Ved synlig beskadigelse af pakken eller ved mistanke om en defekt vare kan du som kunde altid nægte at modtage varen.
Vigtig: Skulle indholdet af pakken uheldigvis være beskadiget under transporten med GLS og defekt ved modtagelsen, skal du indenfor senest 4 dage, sende os nogle fyldestgørende foto af, den oprindelige pakkelabel, ydre-/inder emballering og skaden til videregivelse til GLS. Tilmed skal modtager stille evt. beskadigede forsendelser klar til afhentning på leveringsadressen i originalemballage. Hvis en beskadiget pakke flyttes fra leveringsadressen før det har været muligt for GLS at besigtige pakken og disse forudsætninger for videre dokumentation ikke er mulige, kan kunden og/eller modtager i værste tilfælde miste retten til erstatning.
 
Når du returnerer en varer, bedes du venligst vedlægge udskrift at din tidligere fremsendte email. Varerene returneres til; 

no.1 living
Jernbanegade 6
7361 Ejstrupholm
Mrk.: Reklamation
Bemærk venligst at vi ikke modtager returpakker som sendes pr. Efterkrav og lignende. 
 
KLAGEADGANG
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til info@no1living.dk. Såfremt vi ikke i fællesskab kan finde en fornuftig løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området. Gyldige betingelser skal herfor være opfyldt:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsensvej 35
2500 Valby
www.forbrug.dk

EU-kommisionens online klage portal - ODR
EU-kommisionens online klageportal ODR (Online Dispute Resolution) kan også anvendes ved indgivelse af klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her -http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Ved indgivelse af klage skal du angive vores e-mail adresse info@no1living.dk.

 
PERSONDATAPOLITIK
Når du handler hos no1living.dk  skal du ved bestilling oplyse følgende: Navn, adresse, telefonnummer og e-mailadresse. De nævnte oplysninger er nødvendige for at vi kan gennemføre din ordre. Alle oplysninger som registreres bliver behandlet I henhold til reglerne I Persondataloven. Det vil sige, at dine person oplysninger IKKE vil blive solgt eller videregivet til tredjemand. Som registreret har du altid mulighed for aktindsigt, og du kan gøre indsigelse mod en registrering i henhold til reglerne i Persondataloven. Derfor gør vi opmærksom på vores forsvarlige behandling af personlige oplysninger, som indbefatter følgende:
- at sådanne personlige oplysninger aldrig videregives til tredjepart, udover quickpay, der forestår betalingstransaktioner.
- at du til enhver tid kan slette din konto, hvis du for nemheds skyld har oprettet sådan en
- at du altid kan kontakte os og få oplyst, hvilke oplysninger vi har registreret
- at vi ikke indhenter personlige oplysninger om dig fra en tredjepart 
Regnskabsloven registrerede oplysninger i 5 år ud over bogføringsåret, hvorefter de slettes. 

COOKIES
Vi anvender cookies. Der lagres ikke personhenførbare oplysninger i en cookie. Du kan sætte din browser til at informere dig, når du modtager en cookie, eller du kan vælge at slå cookies helt fra. Det eneste disse cookies bruges til er, at genkende din PC. 
På no1living.dk anvendes cookies med det formål at optimere websitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.
Du har altid mulighed for at slette cookies fra din computer. Hvordan afhænger af din browser, men søg på ”slet cookies”

HAR DU SPØRGSMÅL?
Skulle du have nogle spørgsmål eller andet så kontakt os endelig. Du kan kontakte os pr. telefon.: 75772055 (tast 2) eller via mail info@no1living.dk